• easter-2024
  • pdm-2024-rejestracja
  • geometria-2024
  • edukacja-matematyczna-2023
  • edukacja-banner-2023
  • druga-edycja-2022
  • kursy-23-24
  • Maria-Montessori-o-pokoju-2022
  • studia-podyplomowe-2023
  • kacik-metodyczny

Saxion University of Applied Sciences

logo

 

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniach naukowych, prowadzonych w Saxion University of Applied Sciences, Academie Pedagogiek en Onderwijs (APO) / Deventer,  w celu określenia, w jaki sposób nauczyciele oddziałów Montessori wdrażają ideę pedagogiki Montessori w swojej klasie. Do wypełnienia kwestionariusza zaproszeni są nauczyciele przedszkoli (3-6) i edukacji wczesnoszkolnej (6-9). Wypełnienie ankiety polega na ustosunkowaniu się do kilkunastu stwierdzeń. Dotyczą one tego, jak nauczyciel wdraża koncepcję Montessori w swojej klasie. Wypełnienie kwestionariusza zajmie ok. 15 minut. Jest on dostępny pod adresem:

saxion.eu.qualtrics.com

Został przetłumaczony na język polski. Wyniki badań zostaną przedstawione w czasie kolejnego kongresu Montessori Europe, który został zaplanowany na maj 2021 roku. Prosimy o wypełnienie kwestionariusza najpóźniej do dnia 04.12.2020 oraz namówienie koleżanek i kolegów do wzięcia udziału w badaniach.

Patrick Sins and Jaap de Brouwer Saxion and Thomas More Universities of Applied Sciences, The Netherlands Montessori Europe Research Group (MERGe)